Nails

Förlåt för den dåliga kvaliten.
 

Fixade naglarna lite snabbt innan jag och min familj åkte över till farmor där det bjöds på middag. Riktigt gott var det och som alltid fick vi glass och kaffe till efterrätt. Mumsi. Nu har jag landat i hemmet mitt och har svårt för att hålla ögonen öppna. Jag ska fin slipa lite på min hemkunskapsläxa och sedan börja lite smått på min engelska uppsats. Jag är alltid ute i sista sekund så nu har jag en 10-15 minuters presentation i engelska som en låt som ska vara klar på tisdag. Om jag har tur kanske jag får lite längre tid på mig. 
 
Ny vecka nya tag imorgon. Redan 3de december och jag har en hel del på schemat. Skriva uppsats, gå på öppethus och massa mer. Uppdateringen ska komma igång igen redan imorgon så förvänta er en hel del bloggande. 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: