Breakfast

Morning. 
 
Har suttit och lyssnat på musik enda sen 5 imorse. Jag mår inte bra pyskiskt. Jag kan inte sova mer än 8 timmar per natt heller så jag är alltid trött på dagarna. Jag blir uttråkad så fort jag sitter stilla om det inte har med skola eller sola att göra. Jag är en sressad person och det börjar gå för långt. Jag berättar aldrig mina problem för andra utan försöker att lösa dom på bästa sätt själv. Jag är som ett glas fullt med vatten och vattnet rinner över sen länge tillbaka. 
 
Ny dag, onsdag. Storförläsning, redovisning och julfest står på schemat. Plugga till teroiprovet som jag ska skriva imorgon också. Jag måste klara det nu, inte roligt att gå dit längre. Julfest idag också, julbord och massa annat gott blir det! Love. 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: