31a December 2012

 
 
Hemsk dag, hemsk dag, hemsk dag. Jag gillar inte hur den häör dagen började. Testat kläderna som jag skulle ha burit men de är alldeles för små. Börjar nästan bli tjock nu. Skämt å sido, min rumpa och mina bröst har dock vuxit en hel del och det är där problemet sitter. Jag får inte över något vid rumpan och ingen tröja vill över brösten. Man måste bara älska livet. Den här kvällen kommer att bli sämre än sämst. Ingenting att ha på mig, min familj vill inte ha mig hemma och nej, jag ska inte ut och festa som alla andra. Jag är för trött och oinresserad för det. Men jag har faktiskt pratat lite med min älskade farmor så jag kommer troligen att spendera detta sista år tillsammans med henne. Jag ber till gud om att 2013 blir ett år då jag kan få vara glad och hitta vänner som bryr sig extra mycket om mig. 2013 blir ett år så jag måste tänka på mig själv istället för andra vilket kommer att bli svårt. Jag ser alltid till att andra mår bra istället för mig själv vilket jag vet inte är bra mig. Jag måste börja bli mer självisk. Och jag hatar det. 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: