20e December 2012

Åå, idag ska denna skönhet kastreras. Det visar sig att hon är alldeles för liten för att kunna föda barn. Snutte då. 
 
4 dagar kvar till min favorit dag kommer. Längtar redan som en galning vilket jag gissar att varenda liten kotte gör ute i vida världen. Igår var det sista skoldagen för oss ungdomar i Gubbängsskolan. Idag bjuds det på fika och en julshow. Det kan nog bli ganska kul om man håller huvudet högt. Mitt största problem denna dag är vilken frisyr jag ska ha. Funderar på en toffs med det hade jag igår, kanske en fläta? I-lands problem som bara kommer att bli större. Slutar med att jag kör på utsläppt, det är riktigt smutsigt så det tackar jag nej till. Helst. 
Lotta

Gud så söt :D

2012-12-20 @ 16:21:54
URL: http://olesenstjej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: