Synkoll

Har nu kommit hem efter 3 (!!?) timmar då jag och pappa har varit bort och fixat lite saker. Gjorde också en synkoll för att se om jag hade bra syn för att få ta moppekort! Så nu är det klart, bara att köra upp och göra teriprovet kvar då! Kommer att bli så himla kul, kan åka i principt vart jag vill så länge jag hittar små vägarna eftersom att min moppe bara går i 80. Folk skulle tuta som glaningar om jag det visade sig att jag körde på en 110 väg.. Hatar själv när folk åker långsammare än vad man ska så jag ska inte ta och bli en av dom. Men jag klarade i alla fall synkollen galant, satte alla på sista raden vilket jag själv blev hel förvånad över. Bara kul!
 
Nu hade jag tänkt att plocka fram kläder till imorgon, tänka och titta lite på min engelska läxa samt sätta på en film och sova. Min inspiration för kläder har dött så det här lär ta ett tag!
 













Anonym

Du avslöjade precis att din moppe är trimmad vilket är extremt olagligt

2012-08-29 @ 23:35:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: