Plåtning på skoj

Min syster och jag kände att det behövdes annorlunda och nya bilder på mig så jag spring upp till rummet, började fixa mig lite smått, plockade fram kläder och skor och stack sedan ut på baksidan av tomten. Vi fick några rikigt bra bilder faktiskt. Jag fastar ALDRIG på bild så jag blev väldigt glad när jag tittade på dom i datorn. Ska redigera dom och fixa samt trixa lite och se om vi kan få ihop något bra!
 
Packa måste jag börja göra snart också.. har tid men inte orken. Eftersom att jag ska upp tidigt imorgon så blirdet en vanlig hemmakväll denna fredag. Hade velat sticka ut och träffa mina fina vänner men nej. Jag har känt mig extremt hängig idag också så det blir nog bäst att stanna hemma och äta kräftor och sätta på någon bra film ikväll!
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: