Ny fixade hörlurar

 
Min syster kom hem med dessa super snygga och coola hörlurar nu tidigare i veckan. Blev helt kär att jag "snodde" dom idag. Funderar starkt på att leta fram min iphone hörlurar, sätta mig ner och göra ett par själv. Dock i andra färger. Men dom är ändå så jäkla coola! Fatta vad man kan hitta på nu för tiden.
 
Första skoldagen rär nu av klarad. Idag var en sån dag då man inte gör ett piss. Vi börjar skolan och schemat från och med nästa vecka. De dagarna innan är det mest utvecklingssamtal och lekar.
Imorgon är det fotboll i skolan och sen en bildlektion om jag inte minns fel. På fredag fick vi ledigt med en hemuppgift som ska bli klart till på måndag. Ganska skönt att inte behöva stressa nu direkt efter sommarlovet.Det här året kommer nog att gå smidigt och bra!
Sofie

Hur får man på pärlorna? :)

Svar: Du klipper i dom på mitten! :)
None None

2012-08-25 @ 12:33:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: