Min efterlängtade kamera

Jag är så extremt dålig på att blogga. Har ingenting att visa eller skriva om. Dock får jag min efterlängtade kamera imorgon!! Har varit utan den i snart en månad. Min kamera är som min bebis fast ömtåligare på ett annat sätt. Än så länge har ni ju bara fått se mobil bilder vilket inte alls är kul. Men imorgon blir det ändring på det! Outfit bilder, landskapsbilder och porträtt bilder kommer självklart att dyka upp nästan hela tiden! Slänger in en kanske den sista mobilbilden på bloggen! Jag just nu.

Emelie Carlsson - hobbyfotograf!

hej! jag har en tävling på min blogg där du kan vinna ett skal till iphone4 som du kan designa själv hur du vill ha det! Här är länken till mitt inlägg: http://emelieccarlsson.blogg.se/2012/august/tavling-med-samarbete-av-caseapp.html#comment . Alla har lika stor chans att vinna :)

2012-08-04 @ 13:24:05
URL: http://emelieccarlsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: