Med mina vänner

Har vari med mina fina vänner hel dagen lång. Åå vad jag älskar att umgås med människor. Mäniskor som gör en glad, jag mår riktigt bra då. Kommer att må bra imorgon också eftersom att samma vänner som jag var med idag kommer jag att spendera min tid åt imorgon. Är bara så sjukt glad och jag vet inte varför! Mår så himla bra men är dock väldigt trött med tanke på hur mycket jag har skrattat idag. Magrutorna borde nog komma på plats snart så!
 
Imorgon ska jag som sagt umgås med samma fina vänner samt kolla på bästis fotbollsmatch. Som sällskap har jag Simon och Christian vid min sida under matchen så det blir bra. Fick dessutom sällskap av Christian hem idag vilket var extremt gulligt! Så fina vänner man kan ha.
 
Har landat i hemmet mitt nu, pratat lite med min fina mamma och ska nu sätta på en film och krypa ner i min stora och mjuka säng! Vill egentligen duscha och sova i nya lakan men det får fixas imorgon bitti istället. Mitt hår är kaos och ser inte bra ut. Med tanke på det måste jag boka en klipptid snart. Rishögen ska nu bort! Längtar.
 
Men godnatt på er så hörs vi imorgon lovers! ♥
 
Så här trött känner jag mig just nu... kanske dags att sova och vända tillbaka dygnet!
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: