Konstig dag

Åå herre. Vet inte ens vart jag ska börja... Man kan säga att vi fiskade inte så mycket utan försökte få in en båt till bryggan och mig ombord på den. Att komma av båten var då nästa problem. Så det slutade med att jag fick hoppa i vattnet med kläderna på och simma in i land. Helt sjukt konstig dag men underbar med mycket skratt! Händer bara sånt här när jag är med bästis!

Nu är det dags för lite lunch och senare går vi ned till bryggan och badar lite!


Lotta

Hahah, varför hoppade du i med alla kläderna på? Det måste ju sett galet roligt ut :)

Svar: Hahah jag kom kunde inte hoppa över till bryggan igen! och ja, det såg nog ganska roligt ut! :D
None None

2012-08-06 @ 17:01:19
URL: http://olesenstjej.blogg.se
Tove Åkerlind

Hejsan, allt bra? :D

btw, skulle uppskattas om du kommenterade förslag på vad man skulle kunna blogga om :D Brist på idéer!

Svar: Hejsan allt är toppen med mig, hur är det själv? :) Ja du... Blogga om det du själv gillar att läsa om på andras bloggar så får jag mina ideer! :)
None None

2012-08-06 @ 17:13:22
URL: http://hjeertafotboll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: