Hur jag fotar mina outfit bilder

Nu är det extremt många som har frågat hur jag fotar mina outfit bilder och jag hade tänkt att svara på det i ett inlägg. I början satte jag kameran på ett stativ och använde mig utan en självutlösare. Dock gick det så där så nu har min lillasyster blivit min personliga fotograf! Hon är fakstiskt rikigt duktigt på att fota och hon vet precis hur jag vill ha det så varje gång hon frågar hur jag vill ha det svarar jag: det vanliga. Alltid lika kul när någon av oss har en kompis på besök och ingen fattar när man svarar det vanliga! Och ja, det är lite pinsamt att stå framför kameran när andra är med då vi går alltid till ett ställe där det är väldigt få folk!
 
Min fina lillasyster är svaret på frågan! :)
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: