Home from school

Haha vilken tråkig och fantasi lös rubrik med det är den enda som stämmer in just nu. Kom hem från ett litet tag sedan, skolan idag var HEMSK. usch, mådde dåligt hela dagen. Dessutom höll jag på att börja gråta framför min idiotiska spanska lärare. Kommer inte att gå in på detaljer men jag har i alla fall bytt spanska grupp nu och jag är mer än nöjd! Dock hade det inget med mitt dåliga humör att göra. Jag är inte ett så stort fan av min klass har jag märkt, orkar inte med någon. Dom flesta är het enkelt helt puckade i huvudet. Men jag gör det bästa av situationen!
 
Ska sluta klaga på mitt liv som jag nu kan ha gjort i några dagar med att berätta att jag strax ska iväg igen vilket betyder att jag måste avsluta inlägget innan jag börjar skirva något nytt! Hörs senare.♥
 


Anonym

Har du bytt till våran grupp? :D

Svar: hihi ja det har jag!! :D
None None

2012-08-29 @ 16:51:15
URL: http://elinpilgren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: