Efter träning

Jag tror aldrig att jag har svettats så här mycket som jag gjort idag, Usch fy och blä säger jag bara! Dock rann det inte svett. Jag har alltid velat svettas så mycket att det rinner men det verkar inte vilja detsamma. Ni som inte har gjort det förstår nog min situation! Bortsätt från det gick träningen helt okej. Har nu fått en ny innebandy klubba så nu borde allt fungera utan problem.

Tröjan är fortfrande klibbig mot min rygg så jag funderar på att hoppa in i duschen och göra mig extremt fräsch! Imorgon är det första dagen i skolan efter ett helt proppat sommarlov. Man vill ju alltid se extra brun och fräsch ut då!
 
Duschen och sedan sängen väntar sakta men säkert på mig så jag ska ta och göra mig i ordning nu! Hörs imorgon ♥
 
Slänger in en bild på mig (min rumpa haha..) från vämen! Vill verkligen utomlands och jag hoppas att det blir av i vinter!
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: