Dagens


Jacka - Urban outfitters // Topp - Zara // Jeans - Acne // Skor - converse // Smycken - ur&penn.

 
Blev lite annorlunda outfit bilder idag. Hade varken orken eller lusten att gå ut och ställa mig framför kameran och samtidigt se bra ut. Nej tack!
Efter skolan åkte jag, Elinor och Moa till farsta där jag handlade en hel del saker till skolan. Billigt var det inte, men jag fick med mig allt som jag behöver. Pennor, sudd, almanacka, anteckningsbok osv. Körde på ett färg tema och jag vet inte hur lång tid det tog innan vi kunde bestämma färg med det fick bli rosa! Lite gulligt fakstisk! Pärmar i super fina och starka färger gick jag också med mig hem! Jag är i alla fall nöjd.
 
Nu ska jag hjälpa mamma med maten och sedan blir det träning, hörs efter det! ♥
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: