Awesome night

Herregud vilken kväll säger jag bara. Har umgåtts med så fina vänner (killar och bästis). Är så glad att jag har mina boys. Riktigt fina vänner det. Vi alla träffades hemma hos Simon eftersom att han flyttar till Kina imorgon. Känner redan nu att det kommer bli så tråkigt men man får göra det bästa av situationen. Vi spelade Kinaschack, sjöng till musik, dansade, skrattade och svettades men oj så roligt vi hade det. Alla har skola imorgon vilket gjorde att kvällen inte blev så lång. Fick sällis hem av några killar vilket slutade med att vi stod och pratade utanför mitt hus i kanske 40 minuter innan jag höll på att kissa på mig. Alltid jag som ska förstöra stämningen haha... Men kvällen kommer att göras om! Nu på söndag faktiskt, en COD kväll med bästis och boysen. Kommer att slå allt. Min födelsedag kommer alltså att spenderas framför tv med COD påslaget och härliga människor vid ens omgivning. Ska försöka umgås så mycket som möjligt med mina vänner som gör mig glad och på bra humör!


Nu är det dags för sängen, ska upp om 8 timmar om inte mindre eftersom att jag vaknar så tidigt. mina ögonblick väger några ton så jag ska avrunda här med att säga puss och Godnatt lovers!

Anonym

Hahahahaha lol, "mina boys " vem tror du att du är? Snälla, bara för du är med simon och typ Adam och dom betyder det inte att det är dina boys, herregud hahaha tror jag dör av skratt snart asså.. Leker poppis sådär ..

2012-08-23 @ 23:51:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: