5de Augusti 2012

Har längtat efter denna dag i snart en månad. Bästis kommer ut hit till landet och gör mig sällskap! Som jag har saknat henne. Massvis med svaller vill bara ut ur mig, både bra och dåliga! Spricker av glädje bara jag tänler på det. Att vara utan sin bästa vän i en månad är nog absolut det värsta som finns. Ska bli så kul att få tillbringa en hel vecka med skitsnack, bad, sol och massa skojiga saker!
 
Annars har det inte hänt så mycket idag. Ätit frukost och fotat lite nu nät kameran äntligen är i mina händer igen. Så dagens outfit kommer upp lite senare! Medan jag väntar upp bästis så ska jag fortsätta med att sitta och pilla på de nya inställningarna som finns i min kamera! Hörs senare. ♥
 
Bjuder på en hyffsad ful bild som syster tog på mig på våran tomt! LOL.
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: