31a Augusti 2012

Att se regn slå mot marken exakt hela dagen är inte så kul. Sista augusti och regn?! Förstår inte hur det går ihop. Vill stt det ska vara sommar och sol och varma sommarkvällar men nej. Istället har det vädret dragit dig bort mot Arktis och vi i Sverige fick den kalla kylan. Mindre kul. Man märker att hela humöret drabbas pga av vädret vilket gör att massa sura miner finns överallt och sprider sig snabbare än vinden.

Klarade i alla fall mig genom skoldagen utan problem och fick till och med sluta lite tidigare. I regnet med ett dyngblött paraply så sprang jag till tunnelbanan och är nu på väg in till stan för att möta upp min pingla. Vi ska på en utförsäljning så förhoppningsvis kommer jag hem med något fint idag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: