29de Augusti 2012

Gooood morgon sunshines!

Nya dag, ny och lång dag med andra ord. Skolan kommer att bjuda på lite olika lektioner men det blir nog en lugn dag ändå. Känner inte för att stressa mig genom dagen. Har stressat nog detta år. Efter skolan ska jag gå på synkoll för att se om jag kan ta moppe kort eller inte. Tror att det ska gå hyfsat bra. Har aldrig haft problem med min syn så det borde inte vara något problem!

Sitter på tuben och lyssnar på lite skön musik så här på morgon kvisten. Ska möta upp mina fina vänner och sedan begär vi av oss mot skolan! Hörs senare!

Bjussar på en bild på mig och min fina vän!

Haldis johanna

Hej vill du få presentkort till olika klädbutiker helt gratis och gillar att medverka i olika tävlingar o vinna jätte fina priser? Bli då medlem på denna super bra sida:http: //www.gratisklader.se/?r=196700

2012-08-29 @ 12:23:28
URL: http://haldisjohannanilsson.blogg.se
Klara

Hur många läsare har du per dag? :) KRAM!

2012-08-29 @ 14:01:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: