28de Augusti 2012

God morgon solstrålar! ♥
 
Mådde skit igår vilket gjorde att det inte blev så bra uppdaterat. Men nu är det en ny dag med nya tag! Första rikigt skoldagen enligt schema om jag inte minns fel som startar vid 10. Har tryckt i mig frukost och fixat i ordning mig, bara att packa väskan och se så att allt är med denn gång. Missa bussen är något jag absolut INTE orkar göra idag, hatar att behöva spinga till skolan. Svettas som en gris då vilket är mindre trevligt.
 
Efter skolan funderar jag på att dra till Farsta en snabbis och fixa lite saker till skolan. Som en almanacka, pennor, pärmar osv. Tråkiga saker som måste införskaffas helt enkelt!
 
Måste skynda mig lite nu om det är så att jag ska hinna! Hörs senare, puss!
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: