26e Augusti 2012

Hej på er sunshines! ♥
 
Bloggningen idag har inte varit på topp kan man säga. Fyller ju år så jag har för det mesta umgåtts med vänner och ätit gott! Blev nerdränkt med grädda av mina fina tjejer i innebandyn fick också en tårta av alla! Så himla gulligt av dom. Kom hem med mötandes av kramar och härliga miner! Precis som det ska vara. Bästis kom hit och gjorde mig sällis också! Fick en super fin present ( bild kommer senare! ) av henne att jag fick tårar i ögonen... Hahah mupp som jag är! Av mina fina familj fick jag lite annat smått och gott, orkar inte rabbla upp allt hät och nu men det var rikigt roilga och fin saker! Dagen börjar dock ta sig mot sitt slut och jag är trött som fan. Skola imorgon och jag har inte lust att se ut som en påse chips.
 
Här och nu säger jag godnatt och vi hörs imorgon! puss och kram. ♥
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: