23e Augusti 2012

Hej på er! ♥
 
 
Har varit så otrolgt stressad hela dagen. Kroppen har bara velat lägga sig ner på marken och aldrig resa sig där ifrån men hjärnan ville något annat. Utvecklingssamtal. Ja vad ska man säga om det. Ville skjuta mig själv redan från första början av samtalet. Blev rikigt arg på både min mentor OCH min mamma.
 
Fick i alla fall springa av mig all ilska på innebandy planen. Svettades som aldrig förr. Dock gick det lite trögt men det kan inte alltid gå som bäst! Känner mig både äcklig och trött så jag ska ta en sväng in till duschen, och sedan lägga mig i sängen och sätta på en film. Är ledig från skolan imorgon men jag har en hel del att göra ändå! Packa och kolla lite på So uppgiften som vi fick tidigare idag! Får se om jag hinner träffa en fin vän till mig lite senare på dagen sen!
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: