22a Augusti 2012

Godmorgon solstrålar! ♥
 
Vaknade med ett strålande och piggt humör som verkar vilja stalla kvar för evigt. Dock kommer inte det att hända men man kan ju alltid låtsas. Första dagen i skolan ett efter fullspeckat sommarlov. Ska bli ganska skönt att komma tillbaka till verkligheten. Äldst i grundskolan blir man också så jag ska inte klaga.
 
Har börjar fixa mig lite smått, lagt fram kläder och väska, skor osv. Känns som att denna dag kommer att bli bra! Ska kila ner till mamma, fixa i ordning lite frukost samt kaffe så kan inte denna dag bli bättre! Hörs senare.
 
sellwins skönhetsblogg

Bloglovinbyte? Säg till när du lagt till mig så lägger jag till dig!:)

2012-08-22 @ 10:17:25
URL: http://www.sellwin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: