20de Augusti 2012

Hej sunshines!

Internet här hemma vill fortfarande inte fungera och jag har ingen aning om hur länge det kommer att hålla på så här. Men jag får göra det bästa av situationen!

Dagen har rullat på bra, vaknade vid vanlig tid, gjorde mig i ordning och mötte sedan upp en kompis. Vi åkte vidare till bästis gymnasium där vi väntade i säkert en timme innan hon slutade. Inget mer med det så nu har jag placerat min rumpa i soffan och ska trycka i mig lite lunch! Håller också på att testa kameran med olika inställningar och jag har inte för en nu insett hur mycket man kan göra med den. Så det kommer jag att fortsätta med resten av dagen innan träningen är. Senare ikväll kommer mina kusiner hit så ska vi ha en filmkväll och pyjamasparty! Haha, gamla goda tider börjar allt mer att titta fram lite när som.

Måste rusa nu, hörs senare.

Petra

Frågestund!! Gå gärna in och fråga något :D

fin blogg btw!

2012-08-20 @ 20:27:08
URL: http://nattstad.se/petrajohansson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: