17de Augusti 2012

Gooood morgon!
 
Vaknade upp med mindre bra humör, gick raka vägen in till duschen som en död Zombie eftersom att klockan visade kvart i 8 (?!) på min väckarklocka. Bytte sängkläder och fixa med tvätten. Kände mig som en vuxen haha.. Men att duscha är nog det bästa som finns när man känner att man behöver det som mest. Lyxade till det med hårinpackning och grejer så jag är så gott som ny idag! Humöret blir bara bättre och bättre för varje minut som går och jag känner att denna dag kommer att bli rikigt bra. Mitt enda problem nu är kläder. Vad sjutton ska man sätta på sig idag är ju nästa fråga. Får rota lite bland min jätte garderob och se om jag hittar något enkelt och icke ömtåligt!
 
Fick lite brådis nu så vi hörs senare! ♥
 
 
Så här bra mår jag idag!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: