15e Augusti 2012

God morgon! ♥
 
Tog en rejäl sovmorgon och vaknade vid tio. Somnade dock lite till och från och vaknade vid kvart över 11. Rikigt länge för att vara mig. Har i alla fall hunnit göra mig lite i ordning, ska skutta ner till köket för att ta något att äta och sätta på hög musik nu när man har hela huset för sig själv!
 
Jag ska försöka titta en snygg outfit till idag också.... Så svårt nu när vädret ändrar sig hela tiden. Kör nog på jeans och någon slapp tröga och piffar till det med någon jacka eller väska eller varför inte skor?
 
Måste skynda mig lite nu, ska möta upp bästis snart och så åker vi in till stan och ser vad UNG08 har att bjuda på, hälsa gärna om ser mig!
 
 
sara

Fin blogg! kika gärna in min och lämna en fråga på frågestunden!
http://www.nattstad.se/sarawiklund?id=3781982

2012-08-15 @ 14:09:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: