Som om det vore igår.







Längtar tillbaka till Paris så jäkla mycket. Bort från alla problem och falskhet. Alla äckliga och ointressanta människor. Allt var så bra i Frankrike.

Heeeemma! Fick med mig två linnen dock glömde jag mitt kort hemma så smart som jag är. Blev riktigt irriterad så förlåt Ellen för mitt humör! Men det löste sig ända, mina lösa pengar försvann på maten istället vilket var mindre kul. 200 spänn för lunch? Jag trodde att jag hörde fel men icke sa nicke. Mitt och Ellens humör gick ner till botten då, vi bestämde oss sedan för att åka hem. Vi både var riktigt irriterade och på väldigt dåligt humör så Ellen tog sina saker och åkte hem. Vi kommer ändå att träffas på måndag och spendera natten hos någon av oss under Valborg! Bilder på vad jag köpte kommer lite senare. Nu = Film i min ensamhet.
filippalofsved

Hej! :D

Jättefin blogg!

Vill du göra blogloivn' byte?

Kram!

2012-04-28 @ 19:06:56
URL: http://snyggafilippa.blogg.se/
melinda padron

SV: Hej! Jag tog min navelpiercing när jag var 14 år.



Det beror på när du tog den. Man ska helst vänta tre månader har jag för mig innan man ska börja bada och sola. Så om det har gått tre månader sen du tog den när du väl ska utomlands är det ingen fara. Men om det inte har det måste du vara väldigt noggrann med att göra rent den! Kram

2012-04-29 @ 12:05:21
URL: http://melindapadronn.blogg.se/
Anonym

Kul bild på minitornen!

2013-06-18 @ 01:17:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: