Underbara Paris





Äntligen har min blogg börjat fungera som den ska igen. Kommer att blogga väldigt mycket idcag för att få bort alla inlägg under så ett par stycken kommer det att bli så håll utkik!

Tänkte ta och berätta lite om hur jag hade det i Paris efter att ha fått frågor på det och svaret är underbart! Längtar redan tillbaka dock skulle jag inte kunna bo där, inget av de saker som finns att kolla på skulle betyda något längre. Vi bodde på ett hotell som låg väldigt nära Triumf bågen så det kändes som att vi ägde den haha. Vi stod 4 timmars kö i svin kallt väder för att komma högst upp till Eiffeltornet. Usch säger jag bara. Men vi tog oss upp och häftigt var det! Efter det tog vi oss till Sakrikör kyrka, Nappes ( Napolius ) grav, Nottredam och Lovren. Kan berätta mer om varje byggnad som vi besökte! Nu blir det mys med familjen och sedan middag!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: