Klackar i trä




Dessa skor fick bli mina för ynka 75 svenska kronor.

Dagen började väldigt bra, gick upp tidigare än vanligt och fixade mig klar väldigt snabbt. I skolan var det dags för Skoldm final mor Åsö. Matchen var riktigt spännande dock förlorade vi efter fulltid. Surt med det får man leva med. Efter skolan drog jag tillsammans med Ida och Ellinor till Sickla för mat sedan tog jag bussen som förde mig in till stan för lite snack med min älskade vän Daniella. Är så glad att jag hade henne, min ängel! Vi kan verkligen snacka om allt och hon börjar närmare och närmare för varje dag bli en av mina bästa vänner, vilket gör min sjukt glad. Vi tog en runda inne i stan då jag fick med mig dessa skor sedan satte vi oss inne på Subway för lite snack. Mycket planer i sommar, avslöjar det inte nu utan mer när det blir bestämt!
Lotta

Sv: Näe, det var verkligen hemskt av henne.. och förresten ska jag till Stockholm nästa vecka :)

2012-04-17 @ 19:46:42
URL: http://olesenstjej.blogg.se/
Lotta

Sv: Jaa jättegärna! :) Men är det okej om min kompis Emma följer med också? För annars måste hon gå runt själv ju =)

2012-04-18 @ 16:20:03
URL: http://olesenstjej.blogg.se/
Anonym

Visa hur man kan matcha ihop skorna med något fint i vår/sommar!

2012-05-09 @ 17:16:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: