25 April 2012




Hej på er!
Bjuder på 4 ego bilder från i morse! Min dag har varit precis som alla andra dagar. Långa, tråkiga men mycket skratt som alltid! Fick tillbaka lite förhör och jag känner att det går riktigt bra för mig i skolan nu för tiden. Höga betyg och det är aldrig fel! Dock har jag omprov i matte (?) som min vikarie sa att jag hade men jag vill prata med min riktiga lärare innan. Alla fall, efter skolan var det bara att åka raka vägen till konfirmation för att testa koppor och ta kort. Vi var också tvungna att välja något som vi ska berätta om under själva konfirmationen. Berätta mer om det senare när det väl gäller. Nu ska jag hoppa in i duschen, fixa min ordentligt samt plugga inför ett begreppsförhör imorgon i SO. Nu vet ni lite hur min kväll kommer att se ut!
Nathalie - FOTO&DESIGN

Shiet vad du var snygg då!

2012-04-26 @ 20:11:38
URL: http://torpenbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: