Tröttis


Kolla så söt!

Kan inte sluta le för mig själv när jag kollar på dom här bilderna! Han är så söt, älskar att fota honom han gillar verkligen att bli fotad. står/ligger/sitter alltid still, ser nästan ut som att han ler på vissa bilder. hihi sötnos!
Så här trött känner jag mig också just nu. Har pluggat in NO:n men inte läst sidorna i SO:n. Facebook är för lockande! inte bra... funderar också på att inte logga in på fb på kanske en vecka och se hur jag klarar mig haha. ska testa det! men inte den är veckan eller nästa eller veckan efter den. Herregud kommer aldrig att klara det! att Facebook kan vara så lockande är helt sjukt. Aja ska ta och stänga av datorn snart (...) och sen gå och lägga mig är super trött. Men vi hörs imorgon!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: