Min dag



Kom hem vid 6 efter att ha varit inne i stan med Alice och Jesper! Hade sjukt kul men hittade nästan ingenting. Köpte  presenter till Dani som har fyllt år ska hem till henne på lördag för en tjejkväll med massor av kul!
När jag kom hem ringde jag Cassie och pratade om livet. Älskar verkligen att bara prata med henne, hon förstår verkligen allt! u n d e r b a r ♥
ska ta och kolla vad min garderob har att erbjuda för kläder tills imorgon. Hoppas att jag hittar något.. min garderob är hemsk!
Anonym

sv: :D

Skönt :)

Jo det är bara bra :)

2011-09-29 @ 21:18:52
sofie schilcher ulwencreutz

otroligt vackra bilder på dig och på naturen. jag gillar dom skarpt.

har du några bra fototips ?? kram på dig

2011-09-29 @ 22:26:25
URL: http://blacknightmare.blogg.se/
bella

jo tack de är bara bra med mig :) yes det är jag :) kram

2011-09-30 @ 04:54:25
URL: http://belladavis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: