14 Bekännelser

Jag önskar att jag kunde spela något instrument, helst gitarr.
När jag drömmer mardrömmar så vågar jag inte somna om, tror att dom ska fortsätta.
Jag ÄLSKAR sushi världens bästa maträtt!
Jag går runt och sjunger hela tiden, sjöng rätt bra när jag var mindre önskar at jag var bra nu med...
Blir så otroligt irriterad på egocentriska och självkära personer.
Tycker det är otroligt töntigt med tjejer som leker att dom är någott dom inte är.
Jag är emot rökning,förstår inte att vissa i min ålder kan tycka att det är coolt att stå och hålla i en cigg..
Älskar när folk berättar att dom läser min blogg, blir alltid jätte glad och lite förvånad!
Idag har jag skrattat mycket
Ångrar lite en sak som hände i somras, vet inte vad jag tänkte på då.
Jag kan bara äta med gaffeln i höger hand och kniven i vänster, höerhänta brukar äta tvärtom haha
Jag längtar sjukt mycket till Påsklovet, ska troligen resa med min kusin igen!
Blir sjukt irriterad när folk säger att dom är feta och fula när dom igentligen är pinnsmala och skit snygga
Jag har grymt svårt att gå upp i vikt, lite jobbigt ibland!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: