panik

Får verkligen paniik! inga bilder går att ladda över till datorn.. så alla bilder jag och Melinda tog går inte att lägga upp eller någonting. Får verkligen panik bilderna blev så himla bra på Melinda och jag var jätte nöjd och sen bara krashar allt. Känner som att mitt liv är över nu. Åååå aja får tvinga henne att träffa mig igen och ska vi fota och då ska det gå att lägga upp bilderna hoppas jag. Glömde att säga till er att hon kom över hit en stnd och vi stack ut direkt och fotade som galingar så c.a 360 bilder är borta LML!
Efter det så åkte jag hem till Dani för en tjejkväll. Helt underbara personer som var där. Natalia som jag träffade för första gången där vi ska träffas i veckan igen ocg Daniella hennes andra kompis är ju bara helt underbar. Sen var det några andra och vi hade det super mysigt. Tog en promenad från Slussen/Mariatorget till Kungsan och sen hem igen, vi var väl ute i kanske 1-2 timmar. suåper skönt att bara vara ute och gå. Men nu ska jag ta och krypa ner  sängen och försöka sova lite. Ska upp "tidigt" för jag ska kolla på när mitt lag spelar match mot Sollentuna vid 12.
Godnatt på er! ♥
Julia

Tack! Dom är från nilson tror jag :) ♥

2011-10-02 @ 12:40:20
URL: http://juliacarnehagen.blogg.se/
FotnotsMaja

Formaterat du minneskortet efter att du lagt in bilder?

Jobbigt när det krånglar. =/

Varma hälsningar

Maja

2011-10-02 @ 14:41:48
URL: http://fotnotsmaja.blogg.se/
Melinda

Hahaha :)

2011-10-02 @ 16:07:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: