otoño



Hej på er! Sitter här i soffan med världens huvudvärk och försöker skriva lite på SO uppsatsen. Har mensvärk också så min fina lillasyster och pappa åker ner till affären och köper lite lakrits och choklad till mig. Kan behövas innan jag dödar någon, har inget att göra ikväll har för ont i magen så det lär bli en mysigt lördags kväll i soffan med "Bring it on" filmen på tv mys! Och en SO uppsatsas att skriva.
Tidigare idag hade vi loppis i Farsta med laget. Jag blev redan då på jätte dåligt humör ftersom att ingen som kom tid kunde typ svenska och fattade inte ett ord av man sa. Tillslut så tog vissa saker utan att betala eller gav oss mindre pengar än vad vi sa. Snacka om att bli grymt irriterad, ska ta en alvedon nu och försöka fixa mer på uppsatsen nu men ha en bra lördags kväll! ♥
Ellen

Chilla Mathilda! Du var inte den bästa säljaren haha! <3

2011-10-15 @ 20:23:38
URL: http://fotatavellen.blogg.se/
micaela

O vilken snäll pappa och syster du har dom är säkert underbara, FIN blogg skriv mer om din syrra vill veta lite fakta

2011-10-15 @ 21:43:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: