Måndag morgon

wiho, börjar morgon blogga mer och mer nu och det betyder mer inlägg och bättre uppdate. Håller i alla fall på och byter, väljer kläder och packar väskan. Känner mig ovanligt pigg och på bra humör. Bättre start på veckan går det inte att bli! Efter skolan så åker jag och möter upp mamma vid gullmarsplan och sen vidare till Odenplan för ett tandläkar besök! inte kul alls, vi ska kolla om jag ska ha tandställning eller inte. haha jag vill men ändå inte, kommer se helst störd ut men tänderna kommer bli gott som fina efter så det är värt det!
Måste ta och förtsätta med mitt nu så att jag inte missar bussen, måste fixa ett nytt skåp i skolan också. LML!
hörs senare! ♥

hedda

sv; du är bäst! finns för dig med :D <3

2011-10-03 @ 16:27:23
URL: http://heddaa.webblogg.se/
Melinda

Svar: Haha den är ju söt ju! Aaa minnen <3

2011-10-03 @ 16:35:42
URL: http://lifewithphotos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: