Just a strong colour




Foto&redigering: Mathilda (ME) Nikon D5000 55-200 mm

Har suttit och pluggat in allt matte som vi ska kunna till imorgon, Marlen har variot så snäll och orkat stå ut med mig och mina frågor! Känner att jag behöver ta en dusch, en varm skön och lång dusch skulle göra min kväll just nu. Efter det krymper jag nog ner i min säng och sussar! Så tror att det här blir mitt sista inlägg idag och imorgon kommer det upp ett videoinlägg med mig och Elin igen! Åker med henne till Götgatan efter skolan och pratar om livet, behövs verkligen senare på kvällen går jag hem till Freja och så blir det mys. Har inte träffat henne på åratal! Ska försöka avsluta detta inlägg nu så att det inte blir för långt, så godnatt alla läsare! ♥
Lotta

Jättefina bilder =)

2011-10-27 @ 22:52:32
URL: http://olesenstjej.blogg.se/
iiiden med 3 i

fina bilder:D

2011-10-28 @ 08:42:05
URL: http://iiiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: