finally



Är snart äntligen klar med min SO uppsats. Måste säga att jag älskar att skriva sånt här, när man väl är inne i det så bara flyter det på med ideer och saker som ploppar upp i huvudet som vi har gått igen osv. Ska ta och stänga av dator snart och krypa ner i min super stora och sköna säng för att sedan sova. Min huvdvärk har gått över men inte mensvärken men jag överlever. Morgondagen blir en en lugn och skön dag. Plugg står höst upp på min lista ska kanske åka och kolla på när BP möter Bollstanäs imorgon på Skytteholm. Matchen är ganska tidig så vi får se om jag orkar ta mig upp. Men vi hörs imorgon så godnatt alla läsare!
Nathalie - FOTO&DESIGN

Hur många sidor skrev du? =)

2011-10-16 @ 14:23:00
URL: http://torpenbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: