10 Bekännelser

Jag kan inte äta gröt, sist jag åt det spydde jag i matsalen...
Jag har jätte svårt att lita på folk, jag känner av om jag kan lita på någon eller inte
Jag är inte alls mörkrädd är bara rädd för vad som finns i mörkret
Min frisör sa att jag borde söka in som ansiktsmodel
Hittar nya vänner hela tiden, borde hålla mig till mina äkta och inte glömma dom!
Jag har vågit hår och inte platt som alla tror!
Har en pälsväst hemma som jag inte vågar använda i skolan vet ej varför
Jag vill färga mitt hår möööörkt brunt men vågar inte ( feg jag vet )
Måste alltid kolla på tv eller vara nne på datorn innan jag pluggar annars går det inte.
Älskar kilklackar!
Qbrium

Precis som dig älskar jag också kil klackar. De är så otroligt lätta att gå i. Sicken tur att det är på modet just nu också ;)

2011-10-13 @ 00:55:19
URL: http://4u-yourspace.blogspot.com/
Anna

Tycker absolut du borde prova att färga ditt hår om du känner för det! Jag har färgat mitt hår 1350845365230985 gånger, kanske inte med bästa resultat varje gång, men isåfall gör man bara om det :) Annars kan du ju alltid börja med att tona och se om du passar och trivs i färgen först ;)

Kram <3

2011-10-15 @ 12:00:02
URL: http://missannasandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: