svar på frågestunden

Vilket är ditt favorit plagg?
svar: Jag tror inte att jag har något favorit plagg om jag ska vara ärlig.. Slänger bara på mig något på morgonen!

Hur mycket får du i månadspeng?
svar: jag får 1100 kr :)

Är du nöjd me ditt utseende? :)
haha nej det är jag verkligen inte! finns så mycket som jag skulle vilja fixa eller ändra men jag får stå ut med hur jag ser ut!

Hur lång är du?
svar: jag är exakt 1.66

sprite/fanta
myskväll/fest
spara/slösa

vad skulle du göra om du vann en miljon?
svar: jag skulle nog spara dom och lägga på en lägenhet när jag blir äldre!

Vilka är dina favorit affärer?
svar: Zara, vero moda, H&M och Acne!

Har du någon gång haft ett seriöst förhållande?
svar: Ja det har jag!

Vilka tycker du är snyggast i 7:an, 8:an och i 9:an? Både killar och tjejer :)
svar: 7:an - tjej - Izabell kille - kommer inte ihåg vad han heter men han ser riktigt bra ut!
8:an - Tjej - Jossan kille - Cesar
9:an - tjej - Fredrika och Malin min finis! kille -

Hur många är inne på din blogg i genomsnitt?
svar: oj svår fråga men jag har runt 100 och upp mot 300-400 besökare om dagen :)

Är du oskuld?
svar: Om det nu skulle vara att jag inte var det så skulle jag inte ta ut det i bloggen :)

kan inte du ha fler outfits och new things? :)
kan inte du fota ditt rum och uppdatera lite oftare?
svar: Jo självklart! får se hur ofta det kommer att bli eftersom att det är mörkt när jag går till skolan och när jag kommer hem men jag ska göra mitt bästa!
emh det där med att fota mitt rum.. det är inte så speciellt haha inte så fint heller men visst det kanske jag kan göra! och att uppdatera kommer jag att bli mycket bättre på, har Elin som gör att jag bloggar ganska mycket så tack henne för det!

Bråkar du med någon just nu?
Är du sur på någon just nu?
Har du förlorat någon vän i så fall vem?
svar: Ja man kan säga att jag är osams med någon men det märks inte, vi är inte såna som ignorerar och visa att vi är lite irriterade på varandra men pratar gör vi så antar att det är lugnt mellan oss just nu
Nej jag är inte sur på någon.
Nej jag har inte förlorat en vän

Hur kommer det sig att du började blogga?
svar: Alla mina kompisar gjorde det så jag ville testa det jag med och det går ganska bra! :)

Vad är din högsta önskan?
svar: Ett bra liv i USA med massor av fina vänner och en riktigt snygg kille!

Har du något fototips som du tycker är bra?
svar: Inget som jag kan komma på direkt.. Om du gillar att fota och vill utveckla det så fota massor vad som helst och ha ett mål. Det hjälper lovar!

Åhh du är så himla snygg! Något skönhetstips?
svar: haha tack så mycket vad söt du är! Tvätta alltid av dig sminket innan du går och lägger dig! Det är inte alls bra för hyn eller ögonfransarna att sova med smikn på. Sen är tycker jag att man inte borde använda fondation. Ser bara så overkligt ut på som flesta, alla är fina på olika sätt!

Drömoutfit?
svar: Svarta jeans, ett grymt snyggt linne, kofta och ett par jeffery campbell skor! kan göra ett inlägg om det senare!

Kan du visa dina favorit plagg från garberoben?
svar: Jo visst! Har inte så fina kläder haha men kan göra ett inlägg om det med!

Vad har du för kamera?
hur länge har du haft den?

svar: En Nikon D5000
I 3 månader :)

favorit mat/ämne/plagg/??
svar: Favorit mat - Sushi!
Favorit ämne - SO eller Matte!
Favorit plagg - Ingen aning!

Vilka är dina favorit bloggar?
svar: Har ingen favorit läser massor med bloggar mest mina kompisars bloggar!

Bor du i hus, villa eller en lägenhet?
svar: En villa i Enskede :)

Är du på G med någon just nu?
svar: Nej faktiskt inte men det skulle inte sitta fel med en kille just nu!

Favorit program?
svar: Akward, Top model och så klart Grey`s anatomy!

Vem inspereras du av med din klädstil? Sjukt snygg!
svar: Ingen faktiskt, bara för att Kenza och Emma har sån sjukt snygg klädstil men jag vill ha min egen! :)

Så var det klart! Fick några fler frågor som jag inte ville ta upp i bloggen men mitt privat liv är inte något som jag tar upp i  bloggen nu när så många läser den, jag berättar bara såna saker för mina närmaste vänner!
Annars tyckte jag att era frågor var väldigt bra, roliga också fick fler frågor som jag kan svara på senare som jag inte orkade ta med lat som man är!



JOZ♡

Tja! Skulle du vilja kika in hos mig på min blogg och säga vad du tycker? Bra/Dåligt? Skulle du komma tillbaka fler gånger till bloggen?



Ha en bra måndag! Kram :)

2011-11-14 @ 19:20:23
URL: http://bedeliciious.blogg.se/
Johanna

Mathilda inte för att verka jobbig eller något, men i frågestunden har du 0 kommentarer... Hehe jag bara såg det! Ha det bäst pussar, Johanna!

2011-11-15 @ 16:57:33
URL: http://johannasavelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: