Studiedag



Godmorgon! Sitter och pluggar för fullt klar med svenskan bara SO och Matten kvar. Det behövdes verkligen en dag ledigt idag är så himla trött. Hade egentligen velat ha mitt utvecklingssamtal idag men fick det på fredag, surt men men. Satte larmet på halv 9 och då kom jag på att jag har glömt matteboken i skolan. Lyckat! Men eftersom att man har världens bästa farmor så hämtade hon upp mig och skjusade mig till skolan för att hämta boken. Så nu sitter jag hemma som sagt med boken i knät och ska försöka bli klar så snabbt som möjligt. Än så länge går det ganska bra!
Nathalie - FOTO&DESIGN

hahaha jag har typ inte ens börjat. Bara sovit och myst idag :)

2011-11-08 @ 19:52:57
URL: http://torpenbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: