Halloween fest!

Bilden är snodd från Alice blogg som ni ser på bilden, hon svarar aldrig så snodden ändå!

Så här såg jag och Alice ut igår! Jag skulle ha haft huggtänder men dom ville inte fastna.. så min outfit blev inte så lyckad men kolla Alice! Riktigt coolt hon köpte zomibeblod och sprutade ner klänningen. Hade en sån himla bra kväll. Fick två frågor om vilken film vi såg och det var Scream 4. Inte alls läskig till allt började hända på riktigt. Nej ingen blev knivhuggen men Nattas pappa och hans vänner ville ha lite kul så dom gjorde allt som hände i filmen. Som sagt jag brukar inte bli rädd men jag har aldrig varit så rädd i hela mitt liv! Men kvällen blev riktigt lyckad och massor av skratt kärlek till er tjejer!

 

Daniella

SV: Jag kan också i princip hela tiden, du har mitt nummer eller hur? Hör av dig när du kan och vill hihi! :)<3 Puss

2011-11-04 @ 16:38:18
URL: http://daniellalundgren.blogg.se/
Nathalie - FOTO&DESIGN

Helt awesome kväll! Bästa tjejkvällen vi haft :)

Nästa gång.. twilight maraton!

2011-11-04 @ 19:53:19
URL: http://torpenbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: