bekännelser

Har gjort mycket saker i mitt liv som jag ångrar
Jag har gjort dumma saker som jag egentligen inte ångrar
Jag kan verkligen inte hata personer ogillar dom bara
Det finns en person som jag hatar bokstavligen hatar och det är inte lätt att få mig att hata någon
Jag gillar inte mitt utseende, vill bara gömma mig när folk kollar på mig
En gubbe på tunnelbanan fotade mig, peddo.
Jag kan inte lita på någon längre, för den jag litar på litar också på någon annan.
Har hemligheter ingen vet om mig och det kommer att förbli så.
Gillar inte DH.
när jag får reda på att en kille gillar mig, är jag inte mig själv längre
Längtar till 3 December!
Vill ha snö, tycker bara att det är jobbigt nu när det är varmt i November
Har inget självförtroende kvar, tar åt mig jätte lätt och det vet dom som känner mig
Daniella

SV: Ja klart, inge snack! :)

Kan du sluta om ditt utseende?! Du är skitsnygg -.- <3

2011-11-21 @ 19:36:15
URL: http://daniellalundgren.blogg.se/
my elfstrand

Hoppas verkligen att du bygger upp ditt självförtroende, du är hur fin som helst! :)

2011-11-21 @ 22:28:15
URL: http://elfstrands.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: