bekännelser

vet aldrig vad jag ska skriva för bekännelser, har ett par bra men glömmer bort så fort jag loggar in på bloggen
Längtar stort till imorgon!
Har fått en kattunge
Är så sjukt irriterad på en viss person, herregud asså
Har börjat spela fotboll igen, visade sig att jag bara hade slatter (?) och har kunnat spela alla dessa veckor jag har varit borta.
Har kollat på Sex and the City the movie varje ikväll den här veckan.
Saknar min fina vänner Cassie, Bullen, Ida, kritstin och många fler.
Har träningsvärk i hela kroppen!
Jag borde gå och lägga mig, ska upp sjukt tidigt imorgon så det kommer inte att bli så bra bloggning!
m

och ja, du ställde klockan till klockan 5..

2011-11-26 @ 00:22:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: