En vän på besök


Jätte gamla bilder!

Har inte varit så mycket bloggning idag, har haft lite saker att göra. Alla fall ligger just nu i sängen med Melinda som jag inte har träfat på länge! så det r lite kul att få se henne igen. Åkte först hem till henne för att kolla på Sverige-Japan matchen sen åkte vi hem till mig för att sova här. stackars henne säger jag bara hon kommer att behöva gå upp lika tidigt som man gjorde innan skolan. Alltså halv 7 (!) Bara för att jag ska åka till pappas jobb och sen möta upp Bullen. Ska bli as kul! hoppas att Cassie också kan träffas hon kommer ju hem från Malta imorgon, ska bli kul att kanske å se henne med!

Längtar också efter Gothia och veckan eter. Då åker jag upp mot Gävle igen för att träffa Vendela! saknar henne redan jätte mycket. Jag tycker att ni ska gå in på hennes jätte bra blogg som också håller på att renoveras genom att klicka HÄR!!
tessan

hejsan :)

allt bra idag?

2011-07-14 @ 12:56:58
URL: http://varanfotoblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: