trasiga tights



Jacka - Fjällräven / Halsduk - Ginatricot / Tights - H&M? Skor - vita converse Ringar - lillasysters

Så här såg jag ut idag, kallt som sjutton men vill man vara fin får man lida pin. Snodde nej frågade Micaela om jag fick låna hennes taghts som för det första är grymt snygga och det gick jag. Snodde däremot hennes stora ring.. Nog om det, ikväll är det bara att plugga för mig och ingen dator. So, Matte och NO prov imorgon. Fattar inte hur dom tror att jag ska kunna allt. Tror dom att jag bara har ett ämne eller? jag har inte gått igenom någonting i SO:n eller i Matten så jag kommer att faila totalt. F här kommer jag!
kajsa

snyggt :D

2011-12-08 @ 16:37:22
URL: http://kkajsajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: