svar på tal/ Min fredag

Hur många besökare har du? svara gärna i ett inlägg!


Svar: Den här frågan dyker lite då och då men som jag har sagt så har jag runt 100 och upp mot 300 om inte lite högre. Inte så jätte många läsare med jag har lite grann.



Oj oj oj. Godmorgon på er! Kunde inte blogga igår eller hade inte orken i mig för jag och pappa åkte till en cup borta vid brännkyrkahallen. Jag hade så sjukt ont i min mage så jag kollade bara på en match. Sen när jag kom hem kom oturen. Jag spydde. Kan det bli bättre på en fredag? Tror inte det så nu är min hals uppsvullen och mina läppar. Trycker i mig en rostad macka plus te. Känner att jag mår bra idag så jag antar att det är ett plus. Ska inte tråka ut er mer om min ointressanta fredag. Hörs senare! ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: