svar på tal

Agnes om Dagens

Hej! <3
Jag bara älskar din blogg! Jag har bara en lite fråga eller om det blir två kanske ;)
Hur tar du dina bilder, är det någon som tar dom eller ställer du kameran på något och tar kort med självutlösaren?
Det var bara det jag undrade :)
Ps:
Svara gärna i ett inlägg! <3<3

Svar: Hej Agnes! Gud vad kul att du tycker om min blogg, det värmer super mycket att du säger det!
Som svar på din fråga, jag ställer min kamera på ett stativ och sen tar på självutlösaren eftersom att jag inte har en fjärrutlösare än. Därför kan bilderna bli lite suddiga ibland har jag märkt. Hoppas att du fick svar på din fråga och fråga gärna er saker det är bara kul! Kram på dig! ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: