shoppingrunda

Hemma från shoppingrundan, trött, sliten och framförallt irriterad över alla idioter som finns i Stockholm. Fick med mig lite saker hem efter att ha stått och nästan slagits med andra personer, men jag fick det jag ville ha och behövde så jag är super nöjd. Stackars Mickis, släpade med henne i varenda affär inne i stan, jag får väl ta och gottgöra henne! Nu blir det lite mat och sen film med

PS. Lägger upp bilder på vad jag köpte imorgon + mina julklappar som alla tjatar om, min dator är full fast jag har raderat 183292374 saker, fattar inte vad problemet är men som tur är kommer min räddare Marlen imorgon!
Slänger i alla fall in två kassa bilder på vad jag hade på mig denna måndag.




Skinnjacka - H&M / Tröja - New yorker / Jeans - cheap monday / ringar - olika / väska  chicy.se / skor - boots

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: