Räkmacka


Träningen gik super så jag är glad att pappa släpade med mig dit. Som alltid är jag hungrig så det satt inte fel med en räkmacka! Det bästa när man inte orkar laga något. Så det är det jag sitter och proppar i mig just nu.

Fick lite pengar av pappa efter träningen så nu vet jag exakt vad mitt nästa köp är! Hunters + strumpor till det. Kommer bli så grymt snyggt, dock lite dyrt men det är inget problem just nu! Får se när tar min tid för att åka och köpa dom, snart ska det bli!
Anonym

Tjena!

Ville bara titta in och berätta att om du har lust att läsa en blogg som erbjuder bra bilder, handlar om mode, min vardag & tips, ska du checka in min! :)

2011-12-29 @ 20:52:20
URL: http://jalinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: