mina sjuka dagar

Hola amigos! Nu har jag tid, lust och ork för bloggning. Jag mår mycket bättre nu men kommer troligen inte att gå till skolan på måndag. Kan ju berätta om mina galna och sjuka dagar. En natt har spenderas i en ambulans på väg till Karolinska sjukhuset med dropp och grejer. Smart och klok som jag är lyckas jag svimma två gånger i badrummet och sen få ett krampanfall. Lyckas också slå i mitt bakhuvud i stengolvet vilket är det ändå stället + halsmandlarna som gör ont. Hosta som en galning. Känns som att mitt liv eller den här veckan har blivit ganska lyckad!
Dom andra dagarna har bara tillbringats i soffan med Donna vid min sida och film påslagen på tv:n och hög hög feber och en huvudvärk till pina.
Sleep time nu, berhöver all sömn jag kan få! ♥
bella

fin blogg :-)

2011-12-04 @ 13:06:57
URL: http://bellaaljungqvist.blogg.se/
Nathalie - FOTO&DESIGN

Hej Matilda! Hörde om det som hände och blev självklart superrädd. Men jag är glad att du mår okej! Hoppas du blir bättre under veckan :)

Tjocka i dig massor av godis och mys med din lilla hårboll så ses vi när vi ses :)

2011-12-04 @ 16:37:18
URL: http://torpenbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: